Odlehčovací dny

16. července 2007 v 0:28 | Lustre |  Dietky
Potřebuješ shodit jedno kilíčko?S těmito jednodenními odlehčovacími kůrami to půjde snadno:-) a u některých si ještě pochutnáš! :oD

Šťávový den
Kdo hodně pije, snadněji hubne.A kdo pouze pije, ztrácí na váze ještě rychleji.Se zeleninovými a ovocnými šťávami získáváš málo kalorií, ale o to víc draslíku.Tato minerální látka podporuje činnost ledvin a má vliv na úbytek váhy!
TIP:V zeleninových šťávách je asi o 50% více draslíku než ve šťávách ovocných!Snaž se je už nepřisolovat.Sůl totiž váže vodu v těle.Proto jsou nejúčinnější čerstvě vylisované šťávy.
Jak na to:
Za den vypij jeden až jeden půl litru šťáv, rozdělených na více porcí.Pokud k tomu zvládneš ještě dva litry vody nebo neslazeného čaje, uděláš pro své tělo opravdu hodně!
TIP proti hladu:Do každého nápoje přimíchej VLÁKNINU.V žaludku se zvětší objem a budeš mít dlouhou dobu pocit sytosti!
Salátový den
Zeleninový salát má mnoho výhod: je rychle připravený, dá se vzít do školy nebo zaměstnání, má málo kalorií, ale hodně látek důležitých pro zdraví (vitamíny, minerály a vlákninu).Tuk na nás může čekat jedině v zálivce.
Jak na to:
Asi 150g hlávkového salátu důkladně omyj pod tekoucí vodou (aby ti neskřípala mezi zuby nepříjemná zrnka písku) a smíchej s cibulí nakrájenou na kolečka, rajčaty a okurkou nakrájenou na plátky a paprikou nakrájenou na proužky.Dejte do mísy na salát, rozdrob na salát mozzarelu.Na zálivku smíchej 75g jogurtu, trochu česneku, ochuť jodizovanou mořskou solí, pepřem a posekanou petrželkou.K tomu si dej celozrnnou bagetku:o)
Svačina:syrová zelenina s nízkotučným jogurtkem a čerstvými bylinkami
TIP: Při každé kůře pij dva až tři litry vody, podpoří to hodně odvodnění organismu.Škodliviny tak nebudou mít šanci!
Těstovinový den
Těstoviny jsou chutné a navíc vhodné pro rychlou odtučňovací kůru: 100g celozrnných nudlí obsahuje jen 145kalorií a 0,5g tuku, ale 6g bílkovin a především 29g uhlovodanů, které dodávají sílu, dlouho se odbourávají a proto zasytí na dlouhou dobu.
Jak na to:
Ráno:Uvař 50g nudlí v 0,15 litru nízkotučného mléka.Vař 6-7 minut, dej okapat, poté ochuť umělým sladidlem, skořicí a špetkou soli.Přimíchej 100g jakéhokoliv ovoce.
V poledne:Připrav si chutný salát z 50g nudlí, trochy zeleniny(rajčátka, mrkev, hrášek) a zálivky z nízkotučného jogurtu, citrónové šťávy a provensálského koření.
Večer: Uvař 50g špaget, přidej rajčátko zbavené slupky, pokrájej na malé kousky, jemně pokrájenou cibulku, 40g mozarely a čerstvou či sušenou bazalku.Osol, opepři podle chuti a přidej 1lžíci olivového oleje.Špagety přeceď a smíchej s marinádou.Těstoviny mají tu výhodu, že se dají upravit na najmíň tisíc způsobů a proto nikdy neomrzí!
Grapefruitový den
Vysoký obsah vitamínu C zvyšuje produkci hormonu štítné žlázy thyroxinu, grep se stává tukožroutem a vláknina nutí střeva k pohybu.Kdo má rád typickou vůni žlutého grepu, ať si jej dopřává.Červené plody jsou sladší a také šťavnatější.
Jak na to:
Ráno:Smíchej 0,15l mléka, jednu lžíci ovesných vloček a šťávu z půlky grepu, to celé oslaď umělým sladidlem.
Poledne:Jeden celý grapefruit
Večer:Jeden celý grapefruit a jednu hrušku nakrájej na tenké plátky a pokrop pěti lžícemi pomerančové šťávy.
Svačiny:Jednoduše rozpul grep a vydlabej dužinu.Jez i s bílou slupkou, ta totiž obsahuje látky, které účinně podporují hubnutí.Grapefruity jsou také skvělými dodavateli vápníku do našeho organismu!
TIP:Uběhni ráno dva kilometry, aby mohl tvůj metabolismus spalovat přes den lépe tělesný tuk :o)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 27. ledna 2009 v 21:00 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam tak pááá lidi:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama