S kalanetikou k sexy tělíčku!

18. července 2007 v 17:51 | Lustre |  Cvičení
Kalanetika je cvičení velmi podobné pilates.Pokud jste o tom už slyšely, jistě víte, že jde hlavně o posilovací cviky:o) Její účinky jsou perfektní!Zaměřuje se především na problémové partie, jakýmiž jsou stehna, zadek a břicho.Během čtrnácti dní si úžasně zpevníte tělo a navíc získáte neobyčejnou pružnost;-) Stojí za to se podívat tomuto cvičení na kloub! Skvělé také je, že toto cvičení zvládnou i úplní začátečníci!
Já sama vlastním doma tlustou knížku o kalanetice:o) Je vážně dobrá, pokud byste chtěli předvést něco z té knížky, klikněte na anketku:o)

Zformujete si tak především problémové partie a pak můžete vyrazit vesele na párty třeba v bokovkách a úzkém topu. Půlhodinka denně stačíCvičební program, díky kterému si zformujete postavu již za dva týdny, je založen na pravidelném cvičení po menších dávkách. Je tedy nutné každý den opakovat předepsané cviky. Vyhraďte si na ně pravidelnou půlhodinku, o které víte, že budete mít stoprocentně čas, náladu či sílu cvičit. Jestliže jednou vynecháte, postava si to zapamatuje a vrátí se zpět. Předepsaných cviků je šest, které se opakují po sadách. Cvik č. 1: Zadeček a stehnaLehněte si na zem a nohy si položte na postel tak, abyste je měla vyvýšené. Od pat až po kolena by měly ležet na posteli. Zvedejte pánev do vzduchu, a tak budete posilovat stehna a hýždě. Cvik proveďte šestnáctkrát v jedné sadě (celkem deset sad). Dohromady tedy zvednete boky stošedesátkrát. Nebojte se, to číslo se zdá být děsivé, ale cvik sám o sobě není těžký a zvládne ho i ta, která běžně necvičí. Cvik č. 2: BříškoNohy si ponechejte položené na posteli, dejte si ruce za hlavu a zvedejte se jako při sklapovačkách. Protože se tento cvik provádí opět v deseti sadách po šestnácti, nemusíte se zvedat až úplně nahoru, stačí jemné kmitání. Cvik č. 3: PodbřišekI spodní břišní svaly potřebují zpevnit. Zůstaňte ležet na zemi ve stejné pozici, ale tentokrát do vzduchu zvedejte nohy. Záda mějte v klidu položená na tvrdé podložce. Nohy nikdy nepokládejte na postel! Opět proveďte stošedesátkrát. Cvik č. 4: StehnaLehněte si na bok, spodní nohu skrčte do úhlu 90° a horní zvedejte nataženou. Každou nohou jej proveďte ve třech sadách po šestnácti. Cvik č. 5: Vnitřní strana stehenZůstaňte ležet na boku. Spodní nohu nechte rovně nataženoum, horní pokrčte v koleni a přehoďte přes tu dolní jako most. Tu zvedejte, ale ne tahem, opět ve třech sadách po šestnácti. Cvik č. 6: BokyKlekněte si na zem tak, abyste stála na kolenou (a neseděla na zadečku). Zvedněte ruku nahoru do strany a natáhněte se za ní. Ve stejné chvíli si sedněte zadečkem na opačnou stranu, než kam směřuje vaše ruka. Měla byste cítit tah ve svalech na boku v pase. Opakujte v pěti sadách po šestnácti. Tyto cviky by vám měly zabrat zhruba půl hodinu denně. Po pravidelném dvoutýdenním cvičení byste měla mít už viditelné zpevnění a zformování všech problematických partií těla. Nejlepších výsledků však dosáhnete, budete-li i nadále pravidelně cvičit.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 27. ledna 2009 v 20:32 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam tak pááá lidi:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama