Cvičení

Udělej si fitko doma!

25. září 2007 v 17:31 | Lustre
Zima, sychravo, déšť a mlhy. Psa by do toho počasí nevyhnal a vy stále chodíte běhat čijezdit na kole, protože veřejné posilovny vám nesedly a jinou příležitost hýbat se nemáte? Pořiďte si vlastní fitko domů.

Břišní svaly

22. září 2007 v 16:34 | Lustre
Dvě důležité svalové partie, které by neměly chybět v žádném tréninku začátečníků, jsou spodní záda (bederní část vzpřimovačů páteře) a břišní svaly. Zatímco vzpřimovače vcelku dobře procvičíte záklony čili zvedáním trupu z hlubokého předklonu v lehu na břiše přes konec lavičky, výběr a technika cviků pro břišní svaly vyžadují podrobnější rozbor.

Posilujeme bříško

22. září 2007 v 8:46 | Lustre
Mít pěkné ploché břicho a štíhlý pas je snem asi každé dívky a ženy.

Kulturistika pro zajíčky+Fitness slovník

26. srpna 2007 v 10:47 | Lustre
FAQ je anglická zkratka pro frequently asked question, tedy pro často kladené otázky. U začátečníků se někdy setkávám s otázkami nad kterými by člověka, který už nějakou dobu cvičí, ani nenapadlo se zamýšlet. Pro někoho, kdo se teprve seznamuje se světem posilování to ale může být problém. Seznam následujících několika otázek a odpovědí neberte jako konečný, budu se ho na svých stránkách snažit postupně doplňovat.

Jak zhubnout #7 (Posilování dolní poloviny těla)

26. srpna 2007 v 9:02 | Lustre
Minule jsme si ukázali pár jednoduchých, zato velice účinnýchcviků na posílení horní poloviny těla se zaměřením převážně na paže. Dnes vám přináším cviky na zpevnění dolní poloviny těla a bříška. Tuto rutinu jsem začala cvičit minulý rok na jaře a mohu vám zaručit, že pokud budete cvičit pravidelně, pak výsledky uvidíte již během 3-4 týdnů. Všchny cviky jsou jednoduché a můžete je dělat ve vašem obývacím pokoji při sledování televize.
.

Jak zhubnout #6 (Posilování horní poloviny těla)

25. srpna 2007 v 21:39 | Lustre
Máme tu léto. Dnes bych náš seriál ráda věnovala cvičení.V předešlých kapitolách jsme se začali hýbat. Pravidelný pohyb je potřeba nejenom pro snížení váhy. Dnes bych vám ráda ukázala několik cviků na posílení rukou. Nebojte se, není to návod na to, jak se stát kulturistkou. Na obrázcích jsem já a jak vidíte, také nejsem žádná kulturistka :-)

Vyběhej si krásnou postavu :o)

25. srpna 2007 v 13:11 | Lustre
Původní význam anglického slova "jogging" znamenal střídání pomalého běhu - klusu s chůzí. Tento způsob přesunu na delší vzdálenosti používali již před staletími indiáni při svých bojových akcích. Postupem času ovšem tento pojem ve světě i u nás zdomácněl a stal se synonymem pro souvislý rekreační běh.

Sport a hubnutí

24. srpna 2007 v 18:48 | Lustre
Že ke zhubnutí nestačí jen dieta, ale že se musíme i hýbat, vědí už asi všichni. Jenže ne každý pohyb je vhodný pro každého a navíc se dělí na pohyb, který je vhodný pro kondici a jiný, který je vhodný pro hubnutí.

Vyber si aerobic podle svého gusta :o)

21. srpna 2007 v 20:38 | Lustre
Pokud přesně nevíš, co se pod podobnými zaklínadly skrývá a raději rezignovaně mávneš rukou, je na čase si to objasnit. Že ti to jasné je? Přesto čti, výběr té správné lekce zdaleka nezávisí jen na druhu cvičení!

Aerobní cvičení pro spalování tuku

21. srpna 2007 v 20:17 | Lustre
Pohyb = cvičení? Co vlastně jde označit za cvičení a co už ne? Říkáte si, že pro dnešek si můžete dát pohov, když jste třikrát sprintovala na autobus a odpoledne procourala po obchodech? Večer vás pak popadne černé svědomí a tak sednete na rotoped, deset minut usilovně šlapete a pak vyčerpaně odpadnete… A nehubnete! Bodejť by ano, žádná z těch aktivit totiž nesplňuje to, co se skrývá pod klíčovým slůvkem aerobní.

S aerobním cvičením budeš hned fit!

21. srpna 2007 v 20:13 | Lustre
Vaše tělo připomíná hroudu tvarohu, ale co s tím? Šup do posilovny! Vyzkoušejte tenhle skvělý kardio trénink, díky kterému vám hodinka ve fitku uteče jako voda a k pěkně vyrýsovanému tělu se budete propracovávat rychlostí blesku!K bezchybné postavičce vede vskutku jednoduchá matematika - musíte odečíst tuky a nabrat svalovinu! A toho dosáhnete magickou kombinací dostatečného času, který si vyhradíte na cvičení, a pohodové intenzity (tj. takové, aby za stroji neumírala, ale měla z pohybu radost). Chcete se špíčků jednou provždy zbavit? Tak si ještě dnes kupte měsíční permici do nejbližšího slušně vybaveného fitcentra a začněte s plánem, který vám možná změní život!

S kalanetikou: Mini zadeček jako modelka

21. srpna 2007 v 11:11 | Lustre
Až zkusíte tyto cviky, ucítíte, jak vás ten zadek bude pořádně pálit!
To se jenom spalují tukové polštářky na tom tvém zásobníku :-D
Je to pořádný zpevňovač...skoro jako posilka! :o)
Výsledky se dostaví už během týdne!

Posilování bříška s kalanetikou

21. srpna 2007 v 11:03 | Lustre
Zpevněte si krásně bříško s kalanetikou!
Za tři dny už ucítíte, jak se vám rýsují kyčelní kosti! :oD
Vážně to zabírá! :o)
Hlavně mi nezapomeňte napsat, jaké jste s ní měly výsledky, berušky!

Slibovaná kalanetika : Protahování

21. srpna 2007 v 10:56 | Lustre
Holky, to je to bezva cvíčo, s kterým jsem si bomba zpevnila tělíčko ;o)

Vážně ho zkuste!

A hlavně se pořádně protáhněte, je to důležité, aby se vám nezkrátily svaly!

Cvičení podle typu postavy

20. srpna 2007 v 14:55 | Lustre

Pravidelně cvičíte a zatímco vaše kamarádka se blíží ideálu dokonalého těla, vám sílí již tak vypracované partie a ty problematické se ne a ne hnout. Stejně jako jeden typ šatů nesedí každé ženě, stejné to je i se cvičením. Abyste dosáhla kýžených výsledků, pořiďte si cvičení na míru.

Vyběhej si štíhlou postavu

8. srpna 2007 v 0:25 | Lustre
Běh je po chůzi druhým nejpřirozenějším lidským pohybem a tělo je pro něj velmi dobře uzpůsobeno. Navíc jde o jeden z energeticky nejnáročnějších sportů, při kterém vydáte velké množství kalorií a rychle nastartujete spalování tuků. Kromě toho, že shodíte přebytečná kila, zvýšíte i vytrvalost, posílíte imunitu a především se odreagujete od každodenního stresu.

Rozhýbejte se!

8. srpna 2007 v 0:21 | Lustre
Možná jste zvyklí na pravidelné cvičení a občas vás přepadne pocit, že by to chtělo nějakou změnu. Anebo se nehýbete vůbec a chcete s tím konečně něco udělat. Ať už patříte do první nebo druhé skupiny či někam mezi, je to ta pravá chvíle na to porozhlédnout se kolem sebe. Brzy zjistíte, že možností, jak být fit a protáhnout si tělo, existuje řada. Úplnou novinkou, na které můžete otestovat svou kondici od letošního podzimu, je například Bikram jóga. Je trochu jiná než tradiční jogínské cvičení.

Zpevni si tělíčko

7. srpna 2007 v 10:07 | Lustre
Chceš mít sexy postavičku, ale nechce se ti do upoceného fitka? Pořiď si míš a nauč se pár jednoduchých cviků! :oD
Já tenhle míček mám doma, ale momentálně sfouknutý :oD Zabíral mi tu hodně místečka v pokojíčku... mno jen si to představte... 85 cm v průměru :oD Koupila jsem si moc velký na posilování, ale tak akorát na blbnutí! Kolik jsem se na něm vyřádila!! :oD Když nad tím tak přemýšlím...tak já mám z bytu skoro celou posilovnu! Jeden rotoped, AB King Gym (určo znáte z reklamy), cvičební guma, gymnastický míč, švihadlo,... :oD

Vytvaruj si tělíčko s gumou!!

6. srpna 2007 v 23:15 | Lustre
Pořiď si domů cvičební gumičku. Během chvilky s ní zvládneš procvičit celé tělo. Klade dostatečný odpor k tomu, aby svaly musely zabrat, ale nemusíš se bát, že ti narostou do kulturistických rozměrů. S tímto cvičebním programem získáš za pár týdnů dokonale štíhlé a pružné tělo.
Já jsem s touhle gumou cvičila asi půl roku a měla jsem moc dobré výsledky...Zadeček se mi krásně zakulatil a ruce nebyly už tak rosolovitě ;o) ale od té doby, co znám posilovnu... :o) To se nedá srovnávat.Je to ale taková levnější verze cvičení na vytvarování sexy tělíčka a HLAVNĚ nezatěžuje klouby! Což se o fitku rozhodně říci nedá... Kupovala jsem si ji za 120 Kč (s DPH :oD).

L-Carnitin...jak to s ním vlastně je?

2. srpna 2007 v 22:29 | Lustre
Já karnitin používám, brzy si koupím další :oú Mám s ním dobré zkušenosti... ale názory se různí? A jak moc? To si přečtěte níže :o)

Jaké doporučení nebo zavrhnutí si vyberete je jen na vás :o) Pokus byste chtěli vědět něco víc o Karnitinu z mých zkušeností, klidně se ptejte :o)
 
 

Reklama