Tipy a triky

Jen to nevzdávej!!!

10. října 2007 v 23:58 | Lustre

Kdo chce zhubnout, musí překonat chybějící motivaci nebo se vyhnout vlčímu hladu.


Tyto tipy ti pomohou neztratit nacestě ke štíhlejší postavě cíl z dohledu.

Jak si získat a udržet štíhlou linii?

3. října 2007 v 20:39 | Lustre

Máme pro vás několik dobrých rad, které opravdu zabírají:o)

Cvič po jídle a zhubneš jako blesk :o)

4. září 2007 v 9:01 | Lustre
Cvičení po jídle pomáhá při hubnutí. Tvrdí to alespoň britští vědci, podle nichž tento postup zvyšuje v těle hladinu hormonů potlačujících chuť k jídlu.

Zhubni díky L-carnitinu

3. září 2007 v 17:35 | Lustre
L-karnitin je jeden z mála odbourávačů tuků, které neodbourávají tuk tím, že přivedou tělo do stresu (jako kofein nebo efedrin) a nemá tím pádem, žádné vedlejší účinky a jeho použití (na rozdíl od kofeinu a efedrinu) je tím pádem naprosto bezrizikové. L-karnitin je navíc už léty prověřený a je u něj bez pochyby jasné, že opravdu funguje - byl objeven již počátkem dvacátého století ruskými vědci a je od té doby hojně požíván.

Sexy postava nemusí být jenom snem...

3. září 2007 v 17:35 | Lustre
Jak zhubnout a vytvarovat tělo pro pěknou postavu. Návod jak jíst a trénovat pro zlepšení postavy a spravení siluety pro ženy i muže, kteří nejsou spokojení se svojí postavou.

Mekáč: Zabiják štíhlé linie!

30. srpna 2007 v 17:12 | Lustre
Smažené hranolky, tučné maso, majonéza - obsahují tyto fastfoodovské "delikatesy" alespoň nějaké hodnotné živiny? Možná se budeš divit, ale i v bufetu se můžeš pořádně najíst, přestože dáváš přednost zdravé a méně kalorické stravě. Stačí si jen pořádně projít menu a mít v malíku naše dobré rady…

Netloustni!

25. srpna 2007 v 15:23 | Lustre
Vezměte si svůj Jídelní deníček a nashromážděné obaly a sestavte si vlastní stravovací profil podle následujícího jednoduchého návodu. Vyhodnoťte si současný stav a pak napište, jak byste chtěli, aby se jednotlivé součásti vaší stravy zlepšily - stanovte si cíle.

Už nikdy nezhřešíš :oD

21. srpna 2007 v 20:47 | Lustre
Dennodenně si připouštíš lži o vašem stravování, které stojí tvé tělo kalorie a špeky navíc a tvou peněženku stovky vyhozené za návštěvy fitness centra. Odhal tyto své hříchy a naprav své návyky! Uvidíš, jak ti to při tvé dietě pomůže!

Doplňuj tekutiny během cvičení

21. srpna 2007 v 20:25 | Lustre
Dehydrataci nemusíte zaznamenat

Pravidelný přísun vody je přitom naprosto esenciální pro to, aby se vaše tělo mohlo se zátěží správně a zdravě poprat. Vždyť voda ho z velké části tvoří, ve svalech je podíl životodárné tekutiny dokonce celých 72 %. Abyste se v aktivním provozu v pohodě udržela, musíte prostě přísun vody, kterou vypotíte, neustále doplňovat. A to i při zátěži, která se vám nezdá veliká! Nemusí z vás téct pot proudem a zatmívat se vám před očima, aby si tělo řeklo, že potřebuje vláhu. K dehydrataci může dojít docela nenápadně, i když vyrážíte »jen« na projížďku na kole nebo hodinu jógy. Neprojevuje se hned jako kolaps, ale třeba jako nevolnost, únava…

Máte při hubnutí problémy? Hlad, chutě, podrážděnost?

21. srpna 2007 v 9:03 | Lustre
O tom, že snižování hmotnosti není procházka růžovým sadem netřeba přesvědčovat nikoho, kdo měl alespoň jednou za život možnost to vyzkoušet. Hubnutí samozřejmě přináší spoustu radosti nad získanou štíhlou postavou a je úsilím, které stojí za to. Na druhé straně je dobré se předem připravit na některé problémy, které s hubnutím souvisí. Některé se dají řešit, jiné jsou úplně zbytečné a můžeme se jim předem vyhnout.

6 úžasných fitness rad

20. srpna 2007 v 18:11 | Lustre
Chcete-li se dostat skutečně do dobré kondice, počítejte s tím, že to bude stát nějaký čas i námahu. Stanovte si cíl, kterého chcete dosáhnout a naplánujte si jednotlivé kroky.

Jak na to KONEČNĚ vyzrát?!

20. srpna 2007 v 15:14 | Lustre
Tady je pár vážně good vyvedených triků na dietu!
1. pravidlo: Váš denní příjem musí být nižší než výdej, nejlépe o 2 600 kJ. Jiná dieta opravdu nefunguje !
 
 

Reklama